Zeffistä löytyy laajasti erilaisia kyselypohjia käytettäväksi. Niitä voi hyödyntää sellaisenaan tai muokata organisaation tarpeisiin sopivaksi. Tutustu valmiskyselyihin ja inspiroidu!
Miksi aloittaa valmiista kyselyistä?
Olemme tehneet neljännesvuosisadan ajan kyselyitä. Hyvät käytännöt ovat yrityksellemme tulleet vuosien mittaan tutuiksi. Jo vuosia sitten teimme päätöksen, että hyvät kyselypohjat kuuluvat kaikille. Uskomme, että valmiit kyselypohjat tuovat hyvän lähtökohdan yleisimpien kyselytyyppien toteuttamiseen. Saamamme palautteen perusteella osa pohjista säästää jopa tuntien määrittelytyöltä ja soveltuu sellaisenaan arvioinnin pohjaksi.
Mitä valmiita pohjia on käytettävissä?
Asiakaskyselyihin suosituimmat pohjat ovat tässä:
- Myynnillinen asiakaskokemuskysely. Tämä on voimakas konsepti liidien keruuseen suositteluhalukkuuden mittaamisen yhteydessä.
- NPS-kysely. Erittäin tiivis 2 kysymyksen kysely on yksi suosituimmista. Mitataan tärkeintä tunnuslukua ja täydennetään sitä vapaapalauttein. Lue myös: Onko NPS teille sopiva mittari?
- Asiakastyytyväisyyskysely. Tämä 10 kysymyksen kysely antaa hyvän lähtökohdan kyselyllenne.
- Verkkokaupan asiakastyytyväisyyskysely. Tämä verkkokaupan käyttöön suoraan sopiva pohja luotaa keskeisiä asioinnin onnistumisen kriteerejä.
Henkilöstökyselyihin on käytettävissä nämä pohjat, nämäkin esitellään suosituimmat edellä:
- Henkilöstön pulssikysely. Haluatko pitää sormet pulssilla, mitä tulee henkilöstön hyvinvointiin? Pulssikysely antaa tähän mainiot eväät.
- Henkilöstön tyytyväisyyskysely. Tämä noin 50 kysymyksen kysely luotaa mm. vastaajien suhdetta yritykseen, johtoon ja esimiehiin. Ilman muuta suosituimpia valmiskyselyitämme.
- 360-arviointi. Arvioi esimiehiä monipuolisesti. Miten yhteistyö sujuu eri suuntiin? Lue lisää: blogiteksti Miksi tehdä 360-arviointia? >>
- Esimiehen arviointilomake. Miten henkilöstö arvioi esimiehiä? Tee esimiestyöstä läpinäkyvää.
Muita kyselypohjia, jotka ovat heti käyttöön otettavissa:
- Tasa-arvo- ja yhdenvertaisuuskysely
- Työympäristön riskien arviointi.
- Kaupan asiakastyytyväisyyskysely
- Palvelutilanteen asiakastyytyväisyyskysely
- Organisaation laatuarviointi.
- Hallituksen itsearviointi
- Myyntikäynnin jälkeinen itsearviointi
- Tapahtumapalaute
- Kurssipalaute
Miten saan pohjat käyttööni?
Se on helppoa! Tästä pääset aloittamaan pohjien käytön ja halutessasi voit rekisteröityä käyttäjäksi.