Yleisin syy tähän on se, että Excelissä on virheellisiä sähköpostiosoitteita tai puhelinnumeroita. Toinen mahdollinen syy on ylimääräinen välilyönti tietojen lopussa.
Jos yllä mainitut asiat ovat kunnossa eikä virheitä ole löytynyt, tarkista seuraavat kohdat.
Joskus Exceliin saattaa tulla duplikaatteja, eli sama kontaktitieto voi esiintyä kahdesti. Tästä syystä Zeffi saattaa ilmoittaa, että siirrettyjä kontakteja on vähemmän kuin Excelissä.
Jos joillakin kontakteilla on Excelissä vain puhelinnumero ja joillakin vain sähköpostiosoite, toimi seuraavasti: Kun olet tuonut kontaktilistan ensimmäisen kerran uudelle listalle ja tarkistanut päällekkäisyydet sähköpostiosoitteiden perusteella, tuo sama lista uudelleen samalle listalle, mutta tarkista toisella kerralla päällekkäisyydet puhelinnumeron perusteella.
Kun kontaktien tuonnissa käytät Tarkista-välilehteä, tästä näkymästä löytyy kohta Tarkista päällekkäisyydet. Ensimmäisellä tuontikerralla valitse tarkistus sähköpostiosoitteiden mukaan ja toisella kerralla vaihda tarkistus puhelinnumeron mukaan. Tämän jälkeen järjestelmä päivittää kaikki kontaktitiedot, vaikka kaikilla kontakteilla ei olisikaan samoja tietoja.