Kyselyn voi upottaa verkkosivustolle iframe-upotuskoodilla. Zeffissä upotuskoodin voi hakea Toimita-välilehdeltä valitsemalla joko Uusi upotus tai Uusi leijuva upotus -vaihtoehdon.
Upotuksella voidaan luoda kysely, joka näkyy suoraan verkkosivustolla halutussa kohdassa. Leijuva upotus puolestaan on kysely, joka leijuu muun sisällön päällä, kuten monet chatbotit.
Valitse Uusi upotus tai Uusi leijuva upotus ja lisää koodi verkkosivustollesi. Klikkaa ensin sopivaa vaihtoehtoa, nimeä upotus ja lisää sille halutessasi aihetunniste. Tunniste auttaa suodattamaan tuloksia ja voi esimerkiksi kertoa, millä sivulla upotus sijaitsee. Lisäasetuksista voit määrittää upotuksen loppuosoitteen, mikä on tarpeen vain edistyneessä käytössä ja voidaan muutoin jättää tyhjäksi. Lisätietoja loppuosoitteen käyttötarkoitusesta löydät täältä. Lopuksi paina Luo. Normaaleissa upotuksissa saat koodipätkän, joka lisätään verkkosivustonne koodiin.
Leijuvan upotuksen määrittelyssä valitse Uusi leijuva upotus. Aukeavassa ikkunassa voit muokata upotuksen nimeä vasemmasta yläkulmasta ja muokata asetuksia sen alapuolelta. Kun asetukset ovat valmiit, paina oikeasta yläkulmasta Tallenna / Luo avain -painiketta. Saat leijuvan upotuksen avaimen, jota tarvitset upotuksen määrittämiseen. Lisätietoja leijuvan upotuksen asennuksesta löydät tästä linkistä.